fbpx
צילום: PierreMikaelCohen

מי יוכתר למלך או למלכה של אמנות הרחוב והגרפיטי הישראלי?

גלו זאת באירוע המסכם של תחרות “מאסטר אוף סטייל״! האירוע יערך בערב יום חמישי - 20.4.2023

אם אתם אוהבים אמנות רחוב וגרפיטי, אז לא תרצו לפספס את תחרות אמנות הרחוב והגרפיטי הראשונה בישראל! ״מאסטר אוף סטייל״ זוהי התחרות הראשונה והגדולה בישראל והיא תתקיים במרכזון MIDTOWN החדש במחלף וולפסון – תל אביב. 78 אמנים הגישו את מועמדותם, ו-28 מהם נבחרו להתחרות ראש בראש על הפרסים הנחשקים כשהם יוצרים את האמנות שלהם על קירות החניון של המרכזון.

מהו מרכזון MIDTOWN?
מרכזון MIDTOWN ממוקם בתל אביב והינו אחד המרכזונים הוותיקים בעיר (מחלף וולפסון), לאחרונה המרכזון נרכש על-ידי בעלים חדשים ועבר מתחית פנים של 180 מעלות.
חלק מהחזון החדש של חברת ההפקות ב.ל לופט אירועים וכנסים היא להביא לידי ביטוי את תחום אמנות הרחוב והגרפיטי כמוטיב ראשי בעיצוב של המקום כולו, לצורך כך גייסו את האוצר עוז מדר שכבר עשה לא מעט פרויקטים גדולים בארץ בנושא וכך נוצר הקונספט: תחרות המאגדת בתוכה כמה מטובי אמני הרחוב והגרפיטי מכל רחבי הארץ. ממבט מהיר ביצירות קירות אזור החנייה מכוסים בצבעים מרהיבים ובמסרים מעוררי מחשבה, כאשר כל אמן נתן את הפרשנות שלו לנושא הנבחר: תחנות המטרו הניו יורקי וכל מה שקשור בזה, ניתן לראות מגוון סגנונות וטכניקות, שבלונות, קליגרפיה, פופ ארט, ריאליזם ועוד… כל היצירות נוצרו בעזרת צבעי ספריי #מונטנהקולורס – ספריי הצבע הטוב בעולם! שמאפשר לאמן כיסוי אידיאלי ולחץ אוויר נמוך המאפשר שליטה מלאה ליצור יצירות אמנות ייחודיות בקנה מידה גדול, כך הפך מרכז MIDTOWN למקום המושלם לראות כמה מהאמנים המוכשרים בישראל בחלל אחד.

צילום: גוגל maps

78 אמנים ואמניות מישראל הגישו מועמדות
זו השנה הראשונה שמתקיימת בישראל תחרות שמרכזת לתוכה את סצ׳נת אמנות הרחוב והגרפיטי. 78 אמנים ואמניות מישראל הגישו את מועמדותם להתמודד ראש בראש על קירות ענק בתוך החניון של מרכז מידטאון תל אביב. לכל אמן יש סגנון ומומחיות משלו והם באו מוכנים להפגין את כישרונותיהם ולקחת את הפרס הראשון.
הבחירה הייתה קשה ורק 28 מתוך 78 ההגשות נבחרו להשתתף בתחרות.
מרכז MIDTOWN והאוצר של התחרות עוז מדר בחרו את האמנים המוכשרים ביותר המייצגים בצורה הטובה ביותר את רוח אמנות הרחוב ותרבות הגרפיטי בישראל. כל אמן נשפט על פי יצירות האמנות שלו, הטכניקה, המקוריות ורמת המיומנות שלו.

אירוע מסכם של התחרות יתקיים באולם הכנסים L1 הנוצץ והחדש בקומה העליונה של המרכז המסחרי, בתאריך 20.4.2023 בשעה 20:00, ועתיד להיות אירוע מרגש שכן מיטב כישרונות אמנות הרחוב בישראל מתכנסים לעימות אחד גדול. זה יהיה קרב של יצירתיות וסטייל כשהאמנים נלחמים ראש בראש כדי לנסות להפוך למלך או למלכה של אמנות הרחוב הישראלית. אז מי ייצא יזכה? מזמינים אתכם להצטרף אלינו למרכז MIDTOWN ולגלות! לחצ/י כאן לדף האירוע בפייסבוק 

צילום: PierreMikaelCohen

28 אמנים ואמניות מישראל נבחרו לתחרות
זו השנה הראשונה שמתקיימת בישראל תחרות נושאת פרסים בתחום אמנות הרחוב והגרפיטי, 78 אמנים ואמניות מוכשרים מכל רחבי ישראל הגישו מועמדות להשתתף בתחרות. לאחר שיקול דעת מדוקדק, 28 מהאמנים נבחרו להתחרות על הפרס הנחשק.
האמנים הנבחרים מגיעים ממגוון רקעים, כולם עם תיק עבודות וניסיון רב, לכולם יש סגנונות ונקודות מבט ייחודיות על אמנות רחוב, מה שהופך זאת לתחרות מרגשת ומגוונת. לאמנים היה שבוע שלם ליצור ציור קיר ייחודי ומושך את העין על קירות החניון.

ממבט מהיר שלנו בסך היצירות התחרות הולכת להיות צמודה ומרגשת שיסתכם באירוע ענק שבו יכריזו פאנל מנוסה של מומחים לאמנות רחוב, בנוסף גויסו 2 שופטים בינלאומיים שנבחרו עלידי מותג הצבעים Montana Colors כדי לבחור מי יצר את האמנות הטובה ביותר, בסוף הלילה יחליט פאנל השופטים ויעניק את התואר מלך או מלכת אמנות הרחוב הישראלית. התחרות פתוחה לקהל הרחב וכולם מוזמנים לבוא לראות את היצירה ולעודד את האמן האהוב עליהם. האירוע יכלול גם די ג’יי שמנגן מוזיקה לאורך כל הערב, עמדות אוכל ובר.


האמנים המשתתפים:
Spine B7 / Antonia Lev / Stepa Aifo / Asuk / Erezoo / Groc08 / Hlyg / Monkey Rmg / One Love / Revzzz / Shimda / Shir Lamdan / Sugar Minks / Zivink / Eat Eye / Solomon Souza / Arad Levy / Edgar Rafael / TaoB / KOTART / Nuts / Maximizm / Amta / No One / The Missk / Rafi Baler / Taskush / Dale

מה מונח על כף המאזניים?
KING/QUEEN OF STYLES – פרס ראשון – 30,000 ש”ח
PRINCE/PRINCES OF STYLES – פרס שני – 20,000 ש”ח
LORD OF STYLE – פרס שלישי – 10,000 ש”ח

וזה לא הכל!
DUKES OF STLES5 – חמישה קירות נוספים יבחרו על ידי הקהל דרך האינסטגרם ויקבלו פרס של חביבי הקהל – 2,000 ₪ כל אחד.


בנוסף ל28 הקירות משוגעים תחכה לכם פתיחת התערוכה ON BOARD של 10 אמני רחוב בקומת הכניסה שיציגו עבודות על לוחות OSB.
אמנים משתתפים:

Rafi Baler / Amta / Revzzz / Shir Lamdan / Imaginary Duck / Style / Sasha / Marian Boo / Noledg/f.u

איך מגיעים? כתובת: הלוחמים 1, תל אביב-יפו, 6820187 

שימו בוויז סטקיית הבוקרים תל אביב (מול בית החולים וולפסון)

לעוד פרוייקטים מהארץ והעולם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

הצטרפות לקהילת האמנים של MTN Colors ישראל

מלאו את השאלון בהרחבה והיחשפו בקיר האמנים של MTN Colors ישראל