fbpx
_קיר-הזכרונות-הענק-באילת-04

חוזרים לילדות עם פרוייקט חדש – קיר הזכרונות הענק באילת

תום דניאלי (34) ילידת אילת, מאיירת ואנימטורית שגם אחראית על הפרויקט המדהים הזה, תום שלראשונה השבוע החזיקה ספריי בידייה, מספרת:

״הקמתי עם עוד כמה אמנים מאילת את עמותת סוף סוף – תרבות מתעוררת באילת, עמותה ממש אמיתית עם עורך דין והכל ללא מטרות רווח, ׳סוף סוף׳ מתמקדמת בקידום התרבות והאמנות המקומית, בשאיפה ליצור עבור האמנים מקומות להציג תמורת תשלום, לספק לאמנים מרחב היכרות אחד עם השני בשילוב העברת כלים מקצועיים ועסקיים ובשיתוף פעולה מלא עם תאגיד התיירות העירוני, תיאטרון אלעד ומיזם one voice העולמי. לפני הכל אנחנו רוצים לייפות את העיר שלנו שזה ממש ממש חסר כאן.

תכירו את הפרויקט הראשון שלנו, הקיר בחוף הדרומי: 
על כביש 90 לכיוון מסוף טאבה, צץ לו השבוע קיר ציור משותף (60 מטר) של של 9 אמנים מקומיים ״הנושא הראשון שבחרנו להביא לעיר הוא דווקא את הדברים עליהם גדלנו, זכרונות ילדות ונוסטלגיה (טרול/אייסיקיו/מרקו ועוד…) כשבאמצע הקיר חלק אפור בהם מופיעים שני ילדים מסיטים את הוילון הבטון ומציצים אל הזכרונות.

Can you remember who you were before the world told you who you should be?

בהזדמנות זו אני רוצה להגיד המון תודה לאמנים האלופים טיגרן (הכירו את האמן: Re1st) ,דורון אסייג שלימדו ונתנו מהידע והניסיון שלהם לכל תשעת האמנים שלקחו חלק בפרויקט (תום דניאלי, דורון אסייג, טיגרן קזריאן, הגר גור אריה, שחף בן שמחון, ליסה ארדיטי, שקד עלמה אבוטבול, אסף וקנין, יוליה קוצ׳נב) אני למדתי להחזיק פחית פעם ראשונה השבוע ועוד המון על טכניקות שונות לצביעה, לצורך ביצוע העבודה השתמשנו בערך ב 300 פחיות (הפסקנו לספור) של הצבע המעולה הזה MTN 94 על קיר הזכרונות הענק באילת. ותודה למרינה פוזנר ותאטרון אלעד על ההכנה והעבודה על הקונספט״

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

הצטרפות לקהילת האמנים של MTN Colors ישראל

מלאו את השאלון בהרחבה והיחשפו בקיר האמנים של MTN Colors ישראל