fbpx
עשה-זאת-בעצמך-diy

עשה זאת בעצמך – DIY: רעיונות לעיצוב הבית עם ספריי MTN

רוצים לשפץ ולחדש דברים בעצמכם? רגע לפני שאתם רוצים לזרוק כסא או שידה תחשבו על האפשרות לחדש את הקיים בקלות ובהישג יד. טרנד ׳עשה זאת בעצמך׳ / שיפוץ רהיט הפך למגמה טרנדית ומשתלמת יותר מקניית רהיט חדש, ומאפשר לכל אחד להעניק ייחודיות וסגנון משלו.

 

מעולם לא היה כל כך קל להיות מקצוען.

חברת MTN מציעה מגוון רחב של מוצרים מקצועיים החל מספריי צבע, צבעי יסוד ולכות, צבעי גיר ומגנט, צבעים מיטליים ומוצרים מיוחדים לשימושים שונים.

המוצרים באיכות גבוהה ונותנים פתרונות מקצועיים ומעשיים בתחומים רבים ומגוונים כמו עשה זאת בעצמך, בעלי מלאכה, עיצוב הבית, תחזוקה תעשייתית, תעשיה ימית, תעשיות הרכב ועוד…

כל הרעיונות לעיצוב הבית עם ספריי צבע MTN

הוסיפו צבע ועניין חזותי לביתכם באמצעות ספריי הצבע שלנו. בואו לגלות את נפלאות “עשה זאת בעצמך”. קבלו מאיתנו טיפים כיצד להתחיל פרויקט בקלות וביעילות.

צביעת מסגרות בספריי צבע מטאלי

הפרטים הקטנים – בואו נודה בזה, מסגרות זה תחום יקר במיוחד! מסגרת ישנה היא ללא ספק בסיס לפרוייקט עשה זאת בעצמך, זה גם הרבה יותר אוטנתי מ-made in china וגם יכול לחסוך לכם המון כסף. 

צביעת צמחי נוי בעזרת ספריי צבע מטלי

100% טבעיכאשר אתם חושבים על מהפך בעיצוב הבית, לפעמים פריטים דקורטיביים פשוטים ואורגניים כמו ענף עץ עם עלים טריים וצביעתם בגוונים מטאליים יתנו טאצ’ שיעשה את ההבדל.

צביעת כתמי רטיבות באמצעות צבע אקרילי לכיסוי כתמים

רטיבות בקיר? – ראשית יש לטפל במקור הבעיה ממנה נוצרה הרטיבות. לאחר מכן תיקון כתמי הקיר שנוצרו כתוצאה מהרטיבות יעשה בקלות באמצעות ספריי צבע אקרילי מבית  MTN.

חידוש אדניות פלסטיק / חרס

כיצד להפוך אדניות פשוטות ודי משעממות לפריט צבעוני ומעניין? מגוון הצבעים הענק שלנו יתנו לכם את הפתרון המושלם.

חידוש מקרר עם ספריי אמייל

כמו חדשלא תמיד יש לנו את התקציב למקרר חדש. באמצעות צבע אמייל MTN נוכל להעניק למקרר מראה חדש. מתאים גם לצביעה וחידוש של מכונות כביסה, מייבשים, מדיחי כלים ועוד….

חידוש מתקן סבון עם ספריי צבע הרדקור

אנחנו לא מגזימים – כשאנחנו אומרים שניתן לצבוע הכל עם מוצרי הדגל שלנו: MTN 94 והרדקור, אנחנו מתכוונים לזה – למעשה אפשר לחדש כמעט כל אביזר חיוני בבית.

צביעת פמוטי עץ עם ספריי צבע 94

100% אותנטי – עוד סיבה לעשות זאת בעצמכם, יש פריטים שפשוט אי אפשר לזרוק, מוצרים עם ערך סנטימנטלי ניתנים לצביעה מחדש באמצעות ספריי צבע MTN 94.

צביעת שער ברזל עם ספריי צבע 94

משטחים גדולים – צביעת שער ברזל מעולם לא היה פשוט יותר, למעשה  כל מה שתצטרכו זה לבחור את הגוון הרצוי ולחשב את כמות הפחיות שאתם צריכים לפי מ״ר ( ספריי צבע הרדקור 400 מ״ל = 3 מ״ר כושר כיסוי) 

צביעת מעקה מרפסת עם ספריי צבע MTN 94

להכניס צבע למרפסתחידוש מעקה ברזל בקלי קלות. כל מה שאתם צריכים זה 3 פחיות ספריי(4 מטר מעקה) כפפות ויאללה לעבודה….

צביעת כסא עם ספריי צבע על בסיס מים

חידוש רהיט מפלסטיק – החלפת צבע לכיסאות פלסטיק, עם ספריי צבע MTN WATER BASED תהליך פשוט לעבודה בחלל סגור, צבע 100% ידידותי לסביבה – ללא ריח ועם פיגמטים איכותיים שנתפסים על פלסטיק כמו כפפה.

צביעת רהיט עם ספריי צבע על בסיס מים

חידוש רהיט מעץ – החלפת צבע לרהיטי עץ עם ספריי צבע MTN WATER BASED תהליך פשוט לעבודה בחלל סגור, צבע 100% ידידותי לסביבה – ללא ריח בעל גימור איכותי על עץ.

חידוש רהיטים לחדר ילדים עם צבע 100% ידידותי לסביבה.

100% ידודתי לסביבה – אין לכם מה לדאוג, צבע הראשון בעולם על בסיס מים, ידידותי לסביבה – מתאים לעבודה בסביבת ילדים ואידיאלי לחידוש וצביעת רהיטים – אינו רעיל! מוצר שתוכנן במיוחד לשימוש פנימי, אפקטיבי באותו המידה גם לתנאי חוץ.

חידוש מתקני משחקים מפלסטיק לילדים

עמידות לאורך זמן – השמש הישראלית ותנאי החוץ לא עוזרים לחיי המדף של מוצרי הפלסטיק החיצוניים, בעזרת ספריי צבע 94 והרדקור ניתן לחדש פלסטיק, לעמידות לאורך זמן.

יצירת לוח גיר יצירתי

בפשטות ויעילות – לוח גיר הטרנד החם ביותר בחללי עבודה, הוא זכור לנו היטב מבית הספר אבל כבר מזמן הפך לפריט עיצובי שיכול להשתלב בכל מקום ולהוסיף רוח יצירתית לחלל..

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

הצטרפות לקהילת האמנים של MTN Colors ישראל

מלאו את השאלון בהרחבה והיחשפו בקיר האמנים של MTN Colors ישראל