fbpx
סדנת גרפיטי בבית הספר מקיף ה׳ עם איתי נבט mtn colors 02

סדנת גרפיטי לבית ספר בחסות מותג הספריי המוביל בעולם.

סדנת גרפיטי: לימוד טכניקות שונות של ציור גרפיטי, שימוש בספריי הצבע הטוב בעולם - MTN94, יצירת אותיות וריסוס של יצירה משותפת על קיר בבית הספר צפו בסדנת אמן עם איתי נבט (style)

תלמידי כיתה י״ב של תיכון מקיף ה’ באשדוד זכו להשתתף בסדנת גרפיטי לבית ספר –  במסגרת תוכנית ״ניצוצות״ פיילוט חדש שהחליטו לנסוף בבית הספר מקיף ה׳ בעיר אשדוד. קבוצה של 15 תלמידים עברה הכשרה מקיפה אודות עולם הגרפיטי הצבעוני והמרתק באמצעות סדנת גרפיטי הכוללת: לימוד אודות אמנות הגרפיטי וכיצד ניגשים לזה, סיור מוחות ביחד עם התלמידים והכנת סקיצה, ציור ועיבוד הסקיצה על גבי קיר בבית הספר. התלמידים למדו כיצד אותיות הופכת לקו וצורה, ומדוע כשהן מונחות על קיר, הן הופכת ליצירה?! כיצד אמנות הרחוב נולדה והכי חשוב איך מציירים עם ספריי צבע! לימוד טכניקות שונות לציור בעזרת ספריי הצבע הטוב בעולם MTN 94 , בתהליך של 4 שיעורים בו למדו עם האמן איתי נבט (STYLE).

הפעילות התחילה בשיעור מעשי על ההיסטוריה של אמנות הגרפיטי, מושגי יסוד, דיון פתוח על מהו התהליך לבחירת כינוי לחתימה, סוגי אותיות, איך יוצרים אותיות, סיפורי הצלחה של אמנים בתחום.

בשלב השני יצאו התלמידים לצייר קיר חזיתי בבית  הספר תוך כדי הכשרה מעשית כיצד להשתמש בפחית הספריי על מנת לעשות דקויות, איך ניגשים לקיר מהתהליך הסקיצה, ולמדנו יחד על טכניקות שונות לעבודה עם ספריי צבע – שליטה על אופי הקו וסוגים שונים של ראשי התזה, כל אחד והגודל קו שלו וכמובן מהו סוד ההצלחה שהפך את MTN לפחית ספריי צבע הטוב בעולם.

  • שיתוף בסיפורים אישיים מתוך התנסות בציור גרפיטי של 10 שנים ועל הצדדים החיוביום שיש ביצירה הזו!
  • התנסות בטכניקות טכניקות שונות של ציור גרפיטי עם ספריי צבע MTN-94.
  • יצירת ציור קיר משותף של כל התלמידים שישאיר חותם אישי של כל אחד ואחד מהילדים.
  • עבודה בצוות, עם תשומת לב על מוזיקה ואווירה טובה שעושה כיף לנשמה.

סדנת גרפיטי לבתי ספר מהווה חוויה חינוכית ייחודית שמעניקה לתלמידים מגוון יתרונות מרתקים. דרך יצירת ציורי קיר מקוריים ומרהיבים, הסדנה מעוררת את רוח היצירתיות וההבעה האמנותית של התלמידים ומעודדת אותם להביע את עצמם באופן ייחודי וחדשני.

היישום המעשי של טכניקות וכלים בתחום הגרפיטי מאפשר לתלמידים לחקור ולפתח את יכולותיהם האמנותיות, מתוך פרספקטיבה של חיבור לסביבתם החינוכית. כאשר הם נדרשים ליצור ציורים המתאימים לאווירה והערכים של בית הספר, הם מפתחים יכולת ניהול פרויקט, שילוב בין רעיונות והפיכתם למציאות.

סדנת הגרפיטי מציעה פלטפורמה לחיבור בין יצירתיות לחינוך. דרך הציורים התלמידים לומדים לבטא את רגשותיהם ורעיונותיהם בצורה שלא תמיד ניתן להביע במילים. הם מתרגשים ליצור חוויות וסיפורים משלהם בדרך מקורית ומרתקת.

בנוסף, סדנת הגרפיטי מעודדת שיתוף פעולה ועבודת צוות, כאשר התלמידים עובדים יחד על פרויקטים משותפים. הפעילות מזמינה לשיתוף פעולה, ליצירת רעיונות חדשים ולהפקת עבודה משותפת שמתחברת לסביבתם החינוכית ומשפיעה עליה.

בסופו של דבר, סדנת הגרפיטי לבתי ספר מציעה חוויה ייחודית שמקנה לתלמידים כלים אמנותיים, יכולות יצירתיות והתמודדות עם אתגרים, תוך כדי שיפור יכולות ההבעה והבנת העולם הסביבתי שמקיפם.

סדנת גרפיטי לכל הגילאים

לא משנה מה אתם חוגגים, בין אם זה מסיבת בת / בר מצווה או אירוע משפחתי, יום כיף לעובדים שלכם, יום מיוחד במתנ”ס או סדנת גרפיטי בבית הספר.. אנחנו מבטיחים לכם חוויה צבעונית, מגבשת ומלאת השראה! כל הפעילות נערכות עם הצוות מקצועי מורכב מאמנים שעברו הכשרה מקצועית, צרו איתנו קשר ונדאג להתאים לכם את הסדנה המתאימה ביותר עבורכם.

רוצים שנגיע אליכם לסדנת גרפיטי?

סדנת הגרפיטי היא חוויה מרתקת שיכולה להעשות במסגרת בית הספר או בסביבה אחרת. אם אתם מעוניינים להעביר את חוויית הגרפיטי לבית הספר שלכם או לקבל פרטים נוספים על הסדנה, נשמח לעזור. אנו מציעים תכנון וביצוע של ציורי קיר אותנטיים שיהפכו את בית הספר שלכם למקום ייחודי ומרשים. אם יש לכם שאלות נוספות או אתם מעוניינים בהצעת מחיר, אנא תרשמו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.

סדנת גרפיטי, mtn colors
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

הצטרפות לקהילת האמנים של MTN Colors ישראל

מלאו את השאלון בהרחבה והיחשפו בקיר האמנים של MTN Colors ישראל