fbpx
MTN PRO Repositionable Adhesive & Contact Adhesive-8379

איך משתמשים בספריי דבק מגע של Montana Colors?

אתם כבר יודעים כיצד פורמט הספריי הוא הפתרון המושלם ליישום של צביעת מוצרים בשיטת עשו זאת בעצמכם הודות לשימוש הקל, הרבגוניות, התוצאות המקצועיות והאחסון הנוח. וכעת יתרונות אלו אפשריים גם עם מוצרי דבק. למעשה, למונטנה קולורס יש שני סוגים של דבקים אירוסוליים בנפח 400 מ”ל בתחום העיצוב והמלאכה מסדרת MTN PRO, מגוון מוצרים המספקים פתרונות לבעיות ספצפיות.

ספריי דבק המגע של MTN PRO 

ספריי דבק מגע בעל כוח הדבקה חזק ומידי. נוסחה עם ממיסים אליפטים ושרף דביק, יש לו כוח הדבקה גבוה וניתן ליישם אותו על מגוון רחב של משטחים כגון קצף פוליאוריטן ופוליאתילן, סיבים, נייר, קרטון ושעם.  מספק פתרון שימושי לתחזוקת הבית השוטפת, קישוט ושימושים שונים לבעלי מקצוע פרטיים.

למיכל ספריי דבק מגע יש תכונה המייחדת אותו משאר המוצרים בשוק, ניתן לווסת את זרימת הדבק מבלי לשנות את הזרבובית. רק צריך לסובב את ראש ההתזה ועובי הקו ישתנה בהתאם, ניתן לראות סימון על הטבעת המקיפה את השסתום. ניתן ליישם את  את הדבק בשלוש דרכים על ידי סיבוב הזרבובית ל-L עבור נמוך, M עבור בינוני או H עבור גבוה.

ספריי דבק רב פעמי הניתן למקומו מחדש ללא השארת סימני דבק ועקבות מבית MTN PRO 

כפי ששמו מעיד, ה- MTN PRO Repositionable Adhesive הוא ספריי עם דבק המאפשר הדבקה וחיבור מיידי הניתן להסרה והדבקה מחדש מבלי לאבד את כוח ההדבקה שלו. עם ספריי דבק רב פעמי הניתן למיקום מחדש , ניתן לעבוד בשיטה המאפשר להדביק ולשנות את מיקום ההדבקה בצורה מהירה ויעילה על פעמים שונות במשך מספר שעות על כל סוגי המשחטחים. היישום שלו מתאים מאוד עבור עבודות פריסה וקומפוזיציה ועד להרכבת אביזרים זמניים, כמו גם תבניות, עבודת דפוס ואפילו הדבקת תמונות באלבומים.

מוצר זה הוא דבק מגע שקוף, אינו מצהיב או מכתים ואינו מתקמט לאורך זמן.

כיצד משתמשים בספריי דבק המגע של MTN PRO? 

שני דבקי המגע שלנו דורשים את אותם שלבים כמו רוב מוצרי התרסיס של MTN PRO. ראשית צריך לנער את הפחית במשך דקה אחת ולאחר מכן לרסס בפינה צדדית על מנת לבדוק את זרימת הראש התזה, לאחר מכן ליישם בריסוס משיכות מהירות במרחק של כ-20 ס”מ. בסיום השימוש במוצר, אנו ממליצים להפוך את הפחית וללחוץ על ראש ההתזה עד ריקון מלא של הראש התזה עד השלב שרק גז יוצא מזרבובית, כמובן זכרו למחזר את המיכל בצורה הנכונה.

ספריי צבע דקורטיבי לעיצוב הבית, לקישוט ולמלאכה: הרבה יותר מצבע.

במדור עשה זאת בעצמך של MTN PRO ניתן למצוא מוצרים שונים בעלי מגוון רחב של יישומים ושימושים. מאפקטים דקורטיביים כמו ספריי אפקט גרניט , ספריי צבע אפקט שיש  או למוצרים בעלי תכונות מיוחדות, כמו צבע לאמבטיות  ואריחים, צבע אפקט חלודה וממיר הזכוכית למראה שלנו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

הצטרפות לקהילת האמנים של MTN Colors ישראל

מלאו את השאלון בהרחבה והיחשפו בקיר האמנים של MTN Colors ישראל