fbpx
stglab שלי טטרו לות׳ייר

תכירו את: stglab בית מלאכה לתיקון גיטרות וכלי מיתר

המקצוע הצרפתי העתיק Luthier הינו אומן שבונה ומתקן כלי מיתר בעלי צוואר ותיבת קול. מקצועות עתיקי יומין ששמרו על רלוונטיות בעידן החדש ׳זו ממש לא בושה׳ ואפילו להיפך, תכירו את שלי טטרו בן 34 מאשדוד.

ספר קצת על העבודה שלך:
העסק שלי הוא קודם כל מקום מפגש למוזיקאים, עם השנים נוצרה סביבנו קהילה של מוזיקאים מכל הארץ, לקוחות מגיעים אלינו לנגן, לשתות בירה, לדבר ולהכיר תוך כדי שאנחנו מטפלים להם בכלי נגינה, על הדרך אנחנו גם מטפלים בנגן עצמו, מדברים על דיעות ורעיונות ופורקים קצת רגשות. כיום יש לנו לקוחות מאילת ועד ראש פינה ואפילו ישראלים שגרים בחול ועדיין בוחרים בנו ועושים את כל המסע לארץ עם הגיטרה שלהם כדי שנטפל להם בגיטרה.

מי הלקוחות שלך? מעל ל90% מקהל הלקוחות שלנו הם גברים (לצערי) והמקום הזה נותן להם מקום מפגש ומקום לשיח פתוח וכנה שהם לא מוצאים בכל מקום.

איך יודעים שהגיטרה צריכה תיקון? אדם מגיע לבר עם הגיטרה שלו לרוב שהוא לא יודע בכלל מה היא צריכה, פשוט מרגיש ש״משהו לא שם, הקסם כבר לא קורה״. עם הנסיון שלנו אנחנו מבינים את הנגן קודם כל, את סגנון הנגינה שלו, את הסאונד שהוא מחפש ובכלל מה זה גיטרה בשבילו. גיטרה זה כלי מורכב מאוד ויש בו המון פרמטרים שגם הם משתנים מדגם לדגם. המטרה שלי היא כשהנגן ינגן הוא ״ילך לאיבוד בתוך המוזיקה״ וזה קורה לרוב כשלמוזיקאי נוח וכיף לנגן על הכלי, קצת כמו השילוב בין יוגה למדיטציה, גוף ונפש.

משם נתחיל לעבוד על הכלי לפי צורך הנגן הספציפי, התהליך מתחיל מנקיון העץ, הלכה, שיוף של השריגים, החלפת מיתרים וכיוונון כל הפרמטרים שבגיטרה. כחלק מהשירות שלנו במעבדה אנחנו גם צובעים ומשדרגים כלי נגינה, אנחנו משתמשים בצבעים של MTN 94 כשאנחנו רוצים להשיג צבע אטום, בין אם זה בהתזה ישירות מהפחית או בריקון הפחית לתוך מיכל ומשם לפיסטולט. (שניהם עובדים מצויין) כיף לדעת שיש פתרון כל כך יעיל ואיכותי בהישג יד, כשאני אומר לאנשים שאני צובע עם MTN 94 הם מופתעים והתגובה הראשונה היא  ״אני לא מאמין שזה נצבע באמצעות ספריי צבע.״
Well התוצאות מדברות בעד עצמן.

אינסטגרם – https://www.instagram.com/stglab/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

הצטרפות לקהילת האמנים של MTN Colors ישראל

מלאו את השאלון בהרחבה והיחשפו בקיר האמנים של MTN Colors ישראל