fbpx
mtn-limited-edition-alex-fakso-satone-header

מהדורות מוגבלות חדשות: SatOne ו-ALEX FAKSO

תמיד מרגש להכריז על יציאת מהדורות מוגבלות חדשות, הסקרנות מאחורי הקלעים, מי האמנים שיבחרו לעצב את הפחית היחודית שלהם, לצלול לתוך שעות של עיצובים בסטודיו ולראות בסוף את העיצוב  המוגמר היא תחושה שרק אנשים מתוך תרבות הרחוב יכולים להבין. הפעם הם שני אמנים אירופאים, המתמקדים בתחומים שונים לחלוטין, הצמד הזה הם SatOne ו-ALEX FAKSO.

למרות שנולד בכלל בוונצואלה, הוא בדרך כלל מזוהה דווקא עם גרמניה .SatOne הוא ללא ספק אחד מאמני הרחוב בעלי הקריירה הארוכה והפורה ביותר. הסימן היכר שלו מאופיין בסגנון חדשני במיוחד, מי שעוקב אחריו יכול לראות איך הוא התפתח בשפתו החל משנת 2000. המהדורה המוגבלת הנושאת את חתימתו, מגיבה לתפיסה מאוד ספציפית שמועברת בעבודה הנוכחית של SatOne. בנוסף, תרסיס זה כולל חידוש קטן: זהו התרסיס הראשון במהדורה מוגבלת של MTN עם צבע על בסיס מים.

SatOne החל לצייר בשנת 1991, כשהוא מקפיד לראשונה לשלוט בכללי האיור לפני שפיתח את השפה הוויזואלית המיוחדת שלו. משנת 2000 ואילך, מסעו אחר מהות החופש ומחקרים אסתטיים שנחשף אליהם הביא אותו לפרק את העקרונות האמנותיים שלמד, והוביל אותו ללא הרף לעבר הפשטה. מאז הוא מתמקד ברישומים של אובייקטים, כיצד הם מתקשרים עם הצופה ואיך הם מתפרשים באמצעות קומפוזיציות של נפחים וצבעים. בנוסף לעבודות הקיר והעבודה שלו בסטודיו, הוא יצר סדרה של 100 לוגואים של SatOne אשר ישוחרר כספר בפרסום רשמי בהמשך השנה. הרעיון המרכזי שעומד מאחורי הספר הוא לדבר על הקשר של הקירות וסביבתם הקרובה בה הם נוצרו.

מהדורה מוגבלת חדשה ALEX FAKSO

חלוץ הצילום בזירת רכבות הגרפיטי העכשווי, אלכס פאקסו הוא ככל הנראה השם המפורסם ביותר בתחום זה. עבודתו הצליחה לעורר גם צלמים וגם ״רייטרים״ כאחד, חלק מעבודיותיו הדוקומנטריות הן  הסיבה העיקרית לכך שצילום דוקומנטרי של גרפיטי בלתי חוקי יכול להיחשב כמשמעת בפני עצמה בעולם אומנות הויזואל. כמובן, המהדורה המוגבלת מוקדשת לתפקידו בתרבות הגרפיטי בעולם, הפחית מעוטרת בתמונה נבחרת, שנבחרה מארכיון הצלם עצמו.

אלכס פאקסו התחיל כצלם גרפיטי וסקייטבורד בתחילת שנות ה -90 באיטליה. מטרתו העיקרית היא לייצר דימויים משכנעים ודרמטיים שבהם הגיבורים האילמים הם אמני גרפיטי הניצבים לצד מחסני רכבת ומנהרות תת קרקעיות. ספריו  Heavy Metal” ו”Fast or die” צוללים עמוק בנופים זרים אלה שלוכדים באותנטיות גולמית את האטמוספירות של עולם מקביל הנושם בעיקולים האפלים ביותר של הערים הגדולות בעולם. בשנים האחרונות עבודתו החלה להרוס את האסתטיקה ואת משמעות הדימויים הודות לשימוש בחפצי פסולת המתמקדים בהפיכת תצלומים ליצירות אמנות נדירות ובלתי מתקבלות על הדעת.

אם יתמזל מזלכם, תוכלו למצוא אותן באחת החנויות ברחבי העולם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

הצטרפות לקהילת האמנים של MTN Colors ישראל

מלאו את השאלון בהרחבה והיחשפו בקיר האמנים של MTN Colors ישראל