fbpx
בנקסי-02

בנקסי: יצירת אמנות חדשה בהשראת Coronavirus

לונדון מחקה יצירה חדשה של האמן בנקסי שהוצבה בתחילת השבוע ברכבת התחתית בעיר, בנסקי שלא פעם מתעסק את הרשויות המקומיות באמצעות ״בומבינג יוצא דופן״, מנסה לעודד אנשים לעטות מסכות, אולם משרד התחבורה של לונדון הסיר את עבודתו בטענה שהיא מפרה את המדיניות הנוקשה נגד גרפיטי ברכבות. 

בסרטון שפורסם בעמוד האינסטגרם שלו נראה אדם (לא יודע אם זה אכן האמן המיסתורי) מחופש למדביר מקצועי. ניתן גם להבחין ברגע בו האמן פונה לנוסעים בנחת ומבקש לעבור מקום תוך כדי כשהוא מרסס שבלונה של חולדות משתעשעות עם מסיכות פנים – היצירה, שנקראת  If You Don’t Mask, You Don’t Get נעלמה, ורק אפשר לדמיין באיזה סכום תמכר במידה ותוצג למכירה פומבית כפי שניתן לראות  ב״האיש שגנב את בנקסי״ סרטו התעודי של מרקו פרוסרפיו הוא נדיר: סרט איטלקי עצמאי. סרט שבוחן כיצד כוחות השוק יכולים להשפיע אפילו על פורעי חוק כמו בנקסי, כשאמנות רחוב – אם תרצו או לא – הופכת יקרה מכדי להשאר ברחוב.

View this post on Instagram

. . If you don’t mask - you don’t get.

A post shared by Banksy (@banksy) on

דובר משרד התחבורה הלונדוני הדגיש כי הם מעריכים את “הכוונה לעודד אנשים לעטות מסכות על הפנים”, וכפיצוי ברצונם להציע לבנקסי את ההזדמנות לייצר גרסה חדשה למסר הזה במיקום מתאים יותר.

צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של האמן banksy | בנקסי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

הצטרפות לקהילת האמנים של MTN Colors ישראל

מלאו את השאלון בהרחבה והיחשפו בקיר האמנים של MTN Colors ישראל