fbpx
transversa-fat-cap-bloke-tdc-mtn-il

חדש! ראש התזה אלכסוני בעל קו רחב כמו מרקר

אנו מציגים בפניכם את ראש ההתזה  Transversal Fat Cap, קאפ עם פונקציה המקבילה ל Transversal אך רחב יותר ועם יותר טווח התזה.

צילום Clara Antón.

ראש התזה זה מוציא זריקת צבע מסותת המייצרת את אותו האפקט כמו מרקר משופע. הקאפ החדש הזה מתפקד בהשוואה לקאפ הטרנסברסלי הרגיל ומאפשר קו רחב יותר (בין 3.5 ל 9 ס”מ), אך יכול להגיע עוד יותר רחוק. מנגנון היציאה שלו ניתן להתאמה בדיוק כמו זה של בן דודו הקטן יותר, ומאפשר להתאים את הנטייה הרוחבית של ההתזה שלו בתוך 90 מעלות.

הקאפ תוכנן במיוחד לצביעת טיפוגרפיה אך הוא גם שימושי מאוד למילוי חללים ביעילות.

ראש התזה עם מאפיינים כאלה יכול היה להיבדק רק על ידי וירטואוז כתובות יד כמו ה- TDC Bloke Valencian. כשהוא מציג את שליטתו הטכנית, רייטר אירוני ומוצלח בו זמנית שלא משאיר מקום לאף אחד אחר בסצנה. הביטוי “אני לא אכתוב שוב על קירות” חוזר ונשמע בלגלוג על הקיר, כאילו מדובר בעונש שהטיל מורה, ובאותו זמן מחקה את החזרות החוזרות על התגים המכונים ״עונש״. השלכה, המייצגת את סגנון הבומבינג שלו, מביאה את הניסוי לסיומו. מוסיקת רקע Cookin Soul.

זכרו, כדי להאריך את אורך חיי הקאפים שלך, חיוני לטהר אותם לאחר כל שימוש. בסיום השימוש, יש להפוך את המיכל ולשחרר את כל החומר שבצינורית הפנימית. יש ללחוץ עד ליציאת כל הצבע מהצינורית.
בנוסף ניתן לנקות את הראשי התזה באמצעות סולבנט ניקוי אוניברסלי של MTN PRO שלנו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

הצטרפות לקהילת האמנים של MTN Colors ישראל

מלאו את השאלון בהרחבה והיחשפו בקיר האמנים של MTN Colors ישראל